Κυριακή, συγχαρητήρια, τόσο για την τόλμη όσο και για την ενεργητικότητά σου,που τελικά σε οδηγούν σταθερά σε καινούριους δημιουργικούς δρόμους. Περιμένω να απολαύσω και τα επόμενά σου έργα!
ΑΣΤΕΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩ ΠΕΠΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΕΝΝΙΣΤΡΙΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧ ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥΥΥΥ
Κυριακή, συγχαρητήρια, τόσο για την τόλμη όσο και για την ενεργητικότητά σου,που τελικά σε οδηγούν σταθερά σε καινούριους δημιουργικούς δρόμους. Περιμένω να απολαύσω και τα επόμενά σου έργα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΣΤΕΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩ ΠΕΠΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΕΝΝΙΣΤΡΙΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧ ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥΥΥΥ
Διαγραφή